Kawalan Berpeluh berlebihan - Bendung berlebihan Berpeluh Right Away

Kawalan Berpeluh berlebihan - Bendung berlebihan Berpeluh Right Away

Berpeluh tidak pernah menjadi masalah untuk rakyat. Malah, ia adalah sebahagian daripada tindak balas badan kepada pencetus dan keadaan tertentu. Ia adalah cara untuk badan untuk mengepam keluar toksin, kekotoran, dan bahan buangan metabolisme. Kerana ia membersihkan badan, ia juga bertindak sebagai satu cara untuk suhu badan untuk dikawal selia. Ia membantu menyejukkan badan semasa keadaan panas, terutama pada musim panas.

Namun terdapat peratusan orang yang berpeluh berlebihan daripada yang biasa. Okay, anda katakan mereka berpeluh kerana ia adalah musim panas. Tetapi ia bukan tentang itu. Apa yang diperkatakan di sini adalah berlebihan berpeluh walaupun dalam keadaan sejuk. Masih tidak boleh mendapatkan gambar? Berikut adalah satu contoh. Cuba untuk meletakkan diri anda dalam situasi ini. Anda berada di dalam bilik lembaga, dengan penghawa dingin di letupan penuh. Anda tidak lakukan apa-apa, hanya sekadar duduk dan mendengar persembahan. Namun peluh anda menitis ke bawah muka anda dan anda rasa pakaian anda mendapat direndam. Sekarang anda melihat gambar?

Situasi seperti ini membuat seseorang merasa malu dan janggal. Plus, jika orang lain menyedarinya, mereka boleh mengusik anda dan membuat keseronokan anda. Ia adalah masa-masa seperti ini, anda hanya mahu mengecut dan hilang. Anda tidak boleh membunuh diri lebih walaupun ini. Terdapat pelbagai cara dan ubat untuk mengawal peluh berlebihan. Ini telah diklasifikasikan sebagai pilihan rawatan semula jadi atau buatan.

Untuk mengawal peluh berlebihan adalah orang yang dengan 'impian hiperhidrosis. Namun ada rawatan yang kos wang yang banyak, dan ia tidak pernah dijamin berkesan. Tetapi anda terus berfikir, apa neraka? Jika ia akan menyembuhkan anda atau memberi anda kelegaan daripada peluh berlebihan, menghadapinya. Anda akan mengambil menyelam. Jika anda mengalami kes-kes yang teruk, ia adalah satu perkara yang lebih baik untuk berunding pertama dengan doktor anda sebelum menetap di pilihan rawatan. Mereka boleh memberi anda kebaikan dan keburukan setiap penyelesaian dan dia / dia boleh menunjukkan anda ke arah yang betul.

Perkara pertama yang perlu diingat adalah kebersihan anda. Mandi setiap hari dan mencuci badan anda dengan sabun yang lembut. Ia adalah cara surefire untuk menjaga peluh dan bau badan di teluk. Pakaian yang anda meletakkan di belakang anda juga akan membantu cara yang baik dalam mengurangkan pengeluaran peluh anda. Pilih fabrik yang ringan dan lapang. Jauhkan daripada warna-warna gelap kerana mereka menyerap haba dan tidak membeli pakaian yang diperbuat daripada serat sintetik.
Satu lagi cara untuk mengawal peluh berlebihan adalah melalui penggunaan produk antiperspirant yang mengambil bentuk semburan, losyen, krim dan juga serbuk. Walaupun ini jalan pintas memberi bantuan segera, mereka adalah pendek dalam tempoh.

Jika anda ingin rawatan kekal, anda perlu cuba dan penyelidikan pada pembedahan ETS. Ia sama ada boleh menjadi penawar kekal atau sementara. Jika rantai saraf diapit, adalah boleh balik, tetapi apabila mereka dipotong, proses ini kekal dan tidak boleh diubah. Tetapi anda harus ingat bahawa prosedur pembedahan mempunyai risiko dan mereka boleh mempunyai kesan buruk.

Terdapat cara-cara lain untuk mengawal peluh berlebihan. Jika anda ingin mengetahui apa ini, klik di laman web saya.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar