Batuk kronik Penyembuhan Asli

Batuk kronik Penyembuhan Asli

Saya tidak pernah melihat terlalu banyak artikel tentang "batuk kronik" penawar semula jadi. Pernahkah awak? Namun, apabila anda salah seorang hacking seperti kuda liar, penawar akan menjadi perkara yang terbaik yang boleh berlaku kepada anda.

Batuk adalah cara badan anda cuba untuk membuang sesuatu yang tidak perlu ada dalam paru-paru. Beberapa perkara yang menyebabkan batuk yang kronik ialah: merokok, alahan kepada habuk, debunga dan bahan kimia. Penyakit lelah dan cuaca perubahan semua boleh menyumbang kepada batuk kering.

Paru-paru dan cara laluan boleh menjadi steril. Penyembuhan batuk kronik semula jadi akan menjadi satu-satunya cara sebenar untuk membantu badan anda untuk menghentikan batuk, kerana kebanyakan di kaunter ubat batuk kronik adalah benar-benar cukup banyak tidak bernilai.

Mencari ubat semula jadi untuk batuk yang kronik adalah tidak sukar kerana anda mungkin berfikir. Pada dasarnya ada dua jenis batuk; salah satu yang produktif dan satu bukan produktif. Ubat batuk kronik semulajadi menangani tengah-tengah isu apa yang menyebabkan kerengsaan kepada paru-paru anda dan cara-cara laluan pernafasan.

Jika anda tinggal di persekitaran yang kering, meningkatkan pengambilan air anda. Pada musim sejuk, apabila pemanasan sedang digunakan, anda perlu mempunyai kelembapan ditambah kepada alam sekitar. Ini sahaja akan membantu dalam kesihatan anda secara keseluruhan.

Batuk yang kering tidak akan menghasilkan lendir dan itu adalah satu masalah yang besar kepada berakhir batuk kronik. Beberapa penawar adalah: jus lemon dengan serbuk lada hitam dan sedikit garam, atau sedikit lada putih dalam satu sudu teh madu.

Kadang-kadang, mengubati batuk kronik semula jadi adalah memastikan anda adalah "lebih terhidrat" kerana tidak ada kesan sampingan yang negatif dengan yang lebih terhidrat. Anda hanya boleh membuat beberapa lawatan tambahan untuk tandas.

Anggur juga mempunyai batuk penawar semula jadi kronik daripada jus dan antioksidan. Ekstrak biji anggur yang kuat dalam memerangi alahan. Cari ubat batuk dengan kayu putih dan pudina, dengan gula sedikit atau tidak ditambah.

Sudah tentu, "madu dan lemon" lama kerja gabungan yang sangat baik juga. Ini dua orang pemain yang kuat penawar semula jadi adalah berkesan bagi kebanyakan batuk omelan. Menjaga regimen ini sebagai kerap yang anda rasa keperluan. Bersama-sama dengan air, anda tidak akan mengalami kesan sampingan negatif seperti yang dapat daripada begitu banyak lebih ubat kaunter.

Cuba untuk mengelak daripada mengambil antihistamin apabila mungkin. Ini akan sentiasa kering anda dengan lebih lanjut. Jika anda mengalami alahan, minum lebih banyak air, walaupun anda mungkin tidak merasa seperti itu. Ini juga membantu untuk mendetoksifikasi badan anda daripada toksin dalam sistem anda.

Penawar semula jadi terbaik untuk batuk yang disebabkan oleh alergi adalah minyak oregano. Saya telah menggunakan ia pada musim alahan sengit dan berjaya melepasi dengan jayanya tanpa pernah muncul antihistamin. Minyak Oregano juga mempunyai anti-virus semula jadi yang kuat dan sifat antibiotik.

Expectorants membantu mukus Mengusir badan daripada paru-paru, hidung dan tekak. Terdapat banyak herba semulajadi yang berkesan terhadap batuk kering dan kronik. Dengan tips dan nasihat, anda akan lebih bersedia pada kali berikutnya anda mempunyai pengalaman yang paling omelan batuk kering.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar