Apakah Colonic Pengairan?

Apakah Colonic Pengairan?

Dengan jumlah bahan-bahan tiruan, karbohidrat yang berlebihan, dan lemak tepu yang diet Amerika purata termasuk pada setiap tahun, tidak hairanlah ramai daripada kita mengalami masalah dengan penghadaman.

Semakin usia kita, kita telah mula menerima hakikat bahawa ia adalah satu hakikat kehidupan bahawa kita akan mendapat jumlah kepentingan berat badan. Kami menyalahkan peredaran masa, dan memperlahankan metabolisma kita, tetapi sebenarnya masalah yang berkenaan lebih dekat dengan alam kami kawalan daripada kita menyedari.

Sebabnya sebahagian daripada kita mungkin mempunyai tahun tiba-tiba atau dua di mana kita mendapat jumlah hujan yang berat badan, dan tiba-tiba mempunyai masalah untuk menumpahkan pound semudah yang kita dapat pada masa lalu mungkin disebabkan oleh tersumbat literal dalam usus kita lebih rendah.

Seseorang yang baru sahaja belajar tentang kemajuan dalam pengetahuan bagaimana sistem penghadaman kita memproses makanan yang kita makan boleh bertanya soalan "apa yang pengairan kolon?"

Untuk memahami tujuan di balik ini jenis terapi, anda perlu mempunyai pemahaman yang lebih mendalam tentang apa yang sering membawa kepada masalah dengan penghadaman.

Seperti yang kita makan diet mantap makanan yang diproses secara berterusan, sistem penghadaman kita sering mencapai tahap di mana mereka mempunyai masalah mengikuti dengan melakukan tugasnya lulus semua melalui, supaya apa yang kita makan boleh kemudian dilupuskan sebagai sisa.

Sisa makanan yang tidak diproses benar-benar boleh melekat pada lapisan dalam usus besar kita, yang membawa terus ke dalam usus besar. Ia boleh tinggal di sana selama-lamanya kerana tubuh tidak mempunyai cara sebenar melakukan jauh dengan itu, dan sebagai jisim ini berkumpul makanan ini, ia mempunyai kesan ke dalam dinding kolon.

Dari masa ke masa, ini boleh mewakili satu masalah yang besar, dan ia boleh menyebabkan badan kita untuk menjadi kurang mampu untuk mencerna makanan secara umum. Metabolisma kita melambatkan Hasilnya, yang boleh membawa kepada arah aliran mantap berat badan. Buangan tidak diproses menjadi toksik dari masa ke masa, yang boleh menyebabkan kita mengalami perasaan keletihan, atau sakit kepala yang teruk.

Apakah pengairan kolon? Ia adalah satu prosedur pembetulan yang direka untuk perlahan-lahan tarik semua bahan kesan ini bebas daripada bahagian dalam organ-organ pencernaan kita, sehingga dapat akhirnya akan pindah dari dalam badan.

Hasil serta-merta pengairan kolon yang boleh benar-benar luar biasa, terutamanya kerana ia akan mengakibatkan jumlah bahan yang belum diproses untuk menambah sehingga beberapa pound dalam beberapa kes yang melampau.

Penghapusan semua enapcemar toksik ini boleh bermakna perubahan serta-merta dalam kesihatan orang itu, dan dengan cara yang mereka rasa. Tiba-tiba, metabolisme mampu meningkatkan kembali lagi, dan akibat daripada menjalani pengairan kolon, anda tiba-tiba mungkin mendapati ia lebih mudah untuk menurunkan berat badan dan ia telah selama yang anda boleh ingat.

Digabungkan dengan perubahan dalam gaya hidup, dan pengenalan diet yang lebih sihat pada masa akan datang, pembersihan daripada kolon juga boleh pergi setakat untuk menjadi titik permulaan dalam lembaran baru kehidupan sihat anda.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar